Cherbourg - Reisverslag uit Cherbourg-Octeville, Frankrijk van Lian Jager - WaarBenJij.nu Cherbourg - Reisverslag uit Cherbourg-Octeville, Frankrijk van Lian Jager - WaarBenJij.nu

Cherbourg

Door: lianjager

Blijf op de hoogte en volg Lian

02 November 2011 | Frankrijk, Cherbourg-Octeville

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een berichtje heb geplaatst, maar het internet op de boot is te sloom om iets te plaatsen dus ik ben nu in de mac donalds haha.
De 27ste zijn we van Amsterdam naar IJmuiden gevaren. In IJmuiden kwamen allemaal mensen om afscheid te nemen, super lief !
Toen we de boot op moesten dacht ik echt: WAAROM ga ik mee? Maar het is hier echt super gezellig! Iedereen is heel aardig (:
We hebben 2 of 3 dagen gevaren, maar daarna stond de wind niet goed en zijn we nu dus al een paar dagen in Cherbourg in Frankrijk.
Haha ik bestelde net een mc flurry en ik haalde de gratis hamburger en het toetje van Britt en Anna en toen kreeg ik 2 mc flurry 's ! Foutje van hun, maar ik vind het niet erg (:
Morgen gaan we waarschijnlijk verder varen. We komen steeds dichter bij Tenerife !
Ik ga nu even een stukje voor het dagblad van het noorden schrijven, omdat ik nu goed internet heb.
Ik zal proberen om op tenerife weer een blog te posten !
xxx lian

  • 02 November 2011 - 21:34

    Ilonka:

    Jeuheu, mooi verslag meiske. Hopelijk volgen er nog veel meer en kunnen we op afstand een beetje met je meereizen. Jullie zijn allemaal toppers, hou het zo gezellig samen. Op naar Tenerife! Kus.

  • 03 November 2011 - 08:05

    Martin:

    He lieve Li,

    ben een beetje laat om je te gaan volgen maar heul veul verhalen heb ik nog niet gemist tot nu toe. Ik verwacht wel van je dat je elk moment dat je internet hebt een update gaat plaatsen hoor! (je zal dat al wel doen maar je kan natuurlijk alvast op een laptop of op je aaipet je stuk gaan schrijven, is het als je even internet hebt een kwestie van knipp'n en plakk'n. Hele dikke kus en nog veel meer liefs van je oompie

  • 03 November 2011 - 20:52

    Jeanette:

    Hoi lian,

    Een leuk kort maar krachtig berichtje.
    Op deze manier kan ik je mooi volgen zonder jouw ouders er mee lastig te moeten vallen. Hihi die hebben t druk genoeg en vooral met jou te moeten missen.
    Wel super stoer van je dat je mee,bent.
    Ik hoop dat je een super tijd krijgt.
    Groetjes je overbuurv.

  • 04 November 2011 - 10:02

    Jenny:

    Hoi Lian,
    Wat su

  • 04 November 2011 - 10:02

    Jenny:

    Hoi Lian,
    Wat su

  • 04 November 2011 - 10:10

    Jenny:

    Hoi Lian,
    Wat leuk zo'n site, kan ik mooi volgen wat jullie allemaal doen en zien.
    Wat super dat je dit doet en durft. En mooi dat het allemaal gelukt is met het geld. Ben je niet voor niks langs de deuren gegaan. Heel veel plezier en vooral genieten.
    Groetjes van een buurvrouw verderop
    Jenny

  • 06 November 2011 - 07:29

    Marjan:

    Hi nichtje!

    Goed om te horen dat de eerste dagen je goed bevallen! Ik blijf je volgen op de site. Geniet ervan.

    Dikke kus van je grote nicht ;-)

  • 09 November 2011 - 11:21

    Oma Trijn:

    hallo lian
    alles goed
    ik volg je hoor
    heel veel vaar plezier geniet
    er van
    dag lian knufels

  • 09 November 2011 - 21:09

    Tineke :

    Hoi lieve zeemeermin,
    Geniet van alle indrukken om je heen, laat je verrassen door al het nieuws wat je niet kende, steek veel op en maak ons op het web jaloers op je! Ik kijk al weer uit naar je vervolgstory, dus laat ons niet te lang wachten, supergirl!!!
    Dikke smok (je weet wel....) en tot keyboards!
    10-us

  • 10 November 2011 - 20:39

    Papa Henk:

    Hoi super stoere zeebonk.
    Hoe is het op die mooie boot.
    Heb je al achter het "stuur" gestaan?
    We hunkeren naar informatie, maar snappen heel goed dat er allerlei omstandigheden zijn (zeeziek,hoge golven vliegende vissen, geen verbinding enz).
    Gek idee, wij gaan met de fiets of auto naar ons werk, en jij gaat morgen met de boot naar school.
    Nou Li geniet maar weer van je tijd en tot ............snel.

    Groetjes meis.

    Pappa Henk.

  • 12 November 2011 - 08:39

    Buuf Dita:

    Hoi Lian,
    Maak er een mooie tijd van. Ik volg je via deze site. Super dat je met zo'n reis mee kan.
    Groetjes Dita

  • 15 November 2011 - 20:51

    Iektje:

    Hoi Lian,
    Al bijna op Tenerife? Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat. Ik hoop, dat je een geweldige tijd hebt.
    We (jouw moeder en al haar collega's) zitten met smart te wachten op het volgende bericht.
    Groetjes Iektje

  • 16 November 2011 - 12:17

    Gré Lamain:

    Hoi Lian,
    Wat een avontuur, geweldig! Ik ga je zeker volgen. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Heel veel plezier op deze unieke tocht.
    Groeten uit Groningen.
    Gré, nicht van je vader :)

  • 17 November 2011 - 15:21

    Tineke:

    Zeemeermin,
    Ik las op schoolatsea dat jullie nu in (of heet dat op) Tenerife zijn. Heb je de berg al beklommen? En al leuke dingen gedaan? Hoorde van je pa dat er ook een Duitse boot met scholieren ligt, heb je die al ontmoet?
    Laat ons niet langer in spanning, maar verras ons met leuke verhalen over wat je hebt meegemaakt of binnenkort nog gaat doen!

    Dikke kus en groetjes,
    Tineke oet Beem

  • 18 November 2011 - 17:19

    Ilonka:

    He meis, je bent nu op weg naar de Mc D op Tenerife om zo lekker te gaan skypen, mooi begin van het weekend voor je mams. Zit er al klaar voor hoor :). Ben zo blij dat jij het zo verschrikkelijk naar je zin hebt, dat je dolfijnen en Sinterklaas bent tegengekomen (is Sem diep van onder de indruk), dat je inmiddels weet hoe je gehaktballen met uien...moet maken. Zwemmen in de baai, beklimmen van de El Teide, naar de international school. Ach, is eens wat anders dan elke dag in de schoolbanken zitten. Hou van jou meis, ben zoooo trots op je. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cherbourg-Octeville

School at sea

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Cuba

07 Maart 2012

Panama

07 Maart 2012

San Blas

07 Maart 2012

ABC eilanden

07 Maart 2012

Dominica - Martinique
Lian

Ik ga van 23 oktober 2011 t/m 28 april 2012 een half jaar durende reis en school combineren. Dit ga ik doen met 33 andere leerlingen met de organisatie school at sea: www.schoolatsea.com Van 15 oktober 2015 tot en met 15 juni 2016 reis ik samen met Eveline door Thailand, Nieuw Zeeland en Australië.

Actief sinds 27 Sept. 2011
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 34071

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 15 Juni 2016

Down Under

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School at sea

Landen bezocht: