1ste dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lian Jager - WaarBenJij.nu 1ste dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lian Jager - WaarBenJij.nu

1ste dag

Door: lianjager

Blijf op de hoogte en volg Lian

23 Oktober 2011 | Nederland, Groningen

Vandaag ben ik voor het eerst op de Regina maris. Het schip is een stuk kleiner dan ik had verwacht, maar groot genoeg (:
Het is hier echt super gezellig en ik heb heel veel zin in het komend half jaar!

De eerste 4 dagen dat we in Amsterdam zijn heb ik nog internet dus misschien dat ik snel nog een nieuw reisverslag erop zet. Ik moet even zien of ik tijd heb.

Donderdag is de laatste dag voor het vertrek en de laatste dag om afscheid te nemen.
De hutten zijn best klein, maar daar zullen we niet veel zijn en dat maakt dus ook niet heel veel uit. Alleen is het een beetje vervelend dat het nogal vol is door alle spullen die we meehebben.

Ik heb heel veel zin in de reis!

• 25 Oktober 2011 - 20:39

Ilonka:

Zonet jou een uur aan de telefoon gehad en meid, wat klinkt het allemaal goed: alleen maar leuke mensen aan boord, heeeel veel eten, in een speedboot gevaren, je bed ligt lekker, je mag om 1 uur naar bed. Meid, ga ervoor, blijf dit fijne gevoel vasthouden. Dikke kus.