Nog 4 dagen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lian Jager - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lian Jager - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen

Door: lianjager

Blijf op de hoogte en volg Lian

19 Oktober 2011 | Nederland, Groningen

Hoi allemaal,

Over 4 dagen is het al zover, school at sea!
Ik heb er super veel zin in, maar ik ga iedereen ook heel erg missen!
Ik heb nu bijna alle spullen bij elkaar, maar het moet nu nog in de tassen passen en dat zal moeilijk worden denk ik haha.
Morgen ga ik naar Amsterdam om nog 1 keer voor het vertrek te proberen om sponsorgeld binnen te krijgen. Samen met nog een paar anderen van sas gaan we naar de BNR in BusinessClub.
Verder heb ik deze week nog wat dingen te doen voor school, en ga ik morgen mijn paspoort halen en geld wisselen.

Ik kijk uit naar zondag!

Groetjes lian

San Blas

ABC eilanden

Dominica - Martinique
Lian

Ik ga van 23 oktober 2011 t/m 28 april 2012 een half jaar durende reis en school combineren. Dit ga ik doen met 33 andere leerlingen met de organisatie school at sea: www.schoolatsea.com Van 15 oktober 2015 tot en met 15 juni 2016 reis ik samen met Eveline door Thailand, Nieuw Zeeland en Australië.

Actief sinds 27 Sept. 2011