Hostel in Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Lian Jager - WaarBenJij.nu Hostel in Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Lian Jager - WaarBenJij.nu

Hostel in Panama

Door: lianjager

Blijf op de hoogte en volg Lian

17 Januari 2012 | Panama, Panama-stad

Ik ben net vandaag teruggekomen van de indianen. Het was er heel erg leuk maar ik ben nu wel heel erg blij met een bed, douche en normale wc in het hostel waar we nu zijn. We hebben hier nu internet maar ik heb m'n blog nu niet bij me. mijn blog heb ik helemaal bijgewerkt dus als ik op het schip weer internet heb ga ik hem meteen posten! Ik ga nu stoppen want er willen kog veel meer mensen op deze iPod.

  • 18 Januari 2012 - 11:12

    Martin:

    dan hoop ik dat je snel weer internet hebt, ben heel benieuwd naar je blog!
    xx

  • 22 Januari 2012 - 19:21

    Iektje:

    Lian, heel veel plezier verder en we kijken uit naar jouw blog.
    (Heb je ook zo'n mooie tooi ?
    Vast heel leuk voor Sem)

  • 02 Maart 2012 - 22:55

    Tineke:

    Jammer dat je blog er nog niet op staat. Ben heel benieuwd wat je allemaal hebt beleefd in Panama en Cub. De verhalen op Schoolatsea geven wel een beetje een beeld. Wat zul je straks voor ons kunnen salsa-en!
    En je Spaans zal ongetwijfeld flink zijn bijgespijkerd.
    De tijd gaat zo snel, ben blij dat we je met een maand of 2 weer zien. Geniet nog met volle teugen meid, het is je zooooo gegund!
    Liefs van ons beiden uit Bedum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

School at sea

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Cuba

07 Maart 2012

Panama

07 Maart 2012

San Blas

07 Maart 2012

ABC eilanden

07 Maart 2012

Dominica - Martinique
Lian

Ik ga van 23 oktober 2011 t/m 28 april 2012 een half jaar durende reis en school combineren. Dit ga ik doen met 33 andere leerlingen met de organisatie school at sea: www.schoolatsea.com Van 15 oktober 2015 tot en met 15 juni 2016 reis ik samen met Eveline door Thailand, Nieuw Zeeland en Australië.

Actief sinds 27 Sept. 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 34086

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 15 Juni 2016

Down Under

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School at sea

Landen bezocht: